2010. szeptember 10., péntek

Még azért maradok ... 2009.február 24. 12:24 Lacibetyár

Még azért maradok egy darabig. Észrevehettétek, van némi változás itt nálam. A régi profilt töröltem, mert hibát generált. Nem tudtam változtatni az engedélyezéseken sem. Azért ez nem járja! Nem? Töröltem a tárhelyet, de megmaradtak az alapdolgok. A fényképalbumok és az események. Kár, hogy a blogot nem tudtam visszahozni, de üsse kavics! Volt már ilyen a történelemben... Azt hiszem, hagyom is így parlagiasan. Nagy dolgoknak kell történniük, hogy megváltozzon erről az "újított" rendszerről a véleményem. Netán, a bétából, valami használható változat születik... Hát ennyit a DOLGOK állásáról!


Megjegyzések


Pikola Zsuzsa megjegyzése:

Most néztem meg csak a levelezésem. Csatlakoztam, mert te hívtál:) Már nem igazán tudom követni ezeket új "klikkesedéseket", de ezt tudom a sz.....rendszer kulminálja..... március 1. 19:32

. lacibetyár megjegyzése:

Meghívtalak a ning-re. Nem kaptad meg? Puszillak: Laci február 28. 10:47

Brigitta megjegyzése:

Sz... ez a rendszer .Túl lett bonyolitva .Túl sok itt a túl . A fene megeszi .Ez van nekünk ez jutott. Sajnálom a régit . Azt már nagyon jól kiismertem .

Pusza Brigi
február 28. 9:42

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése